dimanche 18 septembre 2011

Tandoori house

Under lördagkvällen gick vi på Tandoori-house för att värma de stackars smaklökarna inför resan. Med blandad nöjdhet lämnade vi restaurangen. Vi åt "medelstarka" rätter. De var inte smärtsamma men vi kommer bestämt att behöva hålla oss till mild mat på plats.

Pluspoäng för att huvudrätterna var mycket goda och bra portioner. Dock blir det några minuspoäng för att personalen inte kunde menyn, att vi tyvärr fick sitta i lunchavdelningen samt att notan snabbt blir lite väl saftig om man vill ha lite småsaker till och att nivån på maten inte riktigt motsvarar priset. Tyvärr avslutades det hela med att personalen var lite smågrinig i kassan, inget bra avtryck att lämna på sina kunder.

Kan gott rekommendera den som vill äta en god middag och nöjer sig med en öl och huvudrätt. För den finare kvällen går man bättre på Brandstation eller Mezoyo.

1 commentaire:

  1. Jag var en enda gång på Tandoorihouse. Aldrig kommer jag går dit igen. Jag kände mig lika snäll behandlad som det brukade vara i Östtyskland på restauranger: det känndes tydligt att man störde personalen i sina välförtjänade 8 timmars raster.
    Sammanfattad en väldigt oangenäm upplevelse fastän maten var ok. Inget mot köket alltså. Men personalen med kundkontakt rekommendera jag att byta befattning till en SM-klubb eller ordna en ofantlig stor dos med servicekänsla intravenöst direkt i Arteria carotis. På så sätt kan man säkerställa att den hamnar i hjärnan.

    Hälsningar Falko

    RépondreSupprimer